OGŁOSZENIE O REKRUTACJI DO KSC - Ogłoszenia wygasłe - Komenda Miejska Policji w Jaworznie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenia wygasłe

OGŁOSZENIE O REKRUTACJI DO KSC

Ogłoszenie nr 164067

Data ukazania się ogłoszenia 28.10.2014 r.

 

Komenda Miejska Policji w Jaworznie

 

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydata na stanowisko:

starszy referent

do spraw obsługi kancelaryjno biurowej sekretariatu Wydziału Prewencji

Komendy Miejskiej Policji w Jaworznie

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1

liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Jaworznie

ul. Narutowicza 1, 43-600 Jaworzno

 

Miejsce wykonywania pracy:

Jaworzno

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie poczty wchodzącej i wychodzącej do Wydziału

  • prowadzenie rejestrów i dzienników w formie papierowej i elektronicznej

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,

  • kompleksowa obsługa sekretariatu,

  • nadzór nad dokumentacją przekazaną do archiwizacji,

  • aktualizowanie i prowadzenie zbioru przepisów i aktów prawnych celem zapewnienia funkcjonariuszom dostepu do aktualnych aktów prawnych,

  • obsługa urządzeń łączności przewodowej i bezprzewodowej, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych funkcjonariuszy

 

Warunki pracy:

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, 40 godzin tygodniowo , jednozmianowa

  • praca z komputerem w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym,

  • współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komendy, komórkami organizacyjnymi Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz innych jednostek organizacyjnych Policji

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

-wykształcenie: średnie

 

pozostałe wymagania niezbędne:

-zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami ustawy

o OIN z dnia 5.08.2010r umożliwiającego dostęp do dokumentów niejawnych o klauzuli

POUFNE

wymagania dodatkowe:

-umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

-samodzielność

-rzetelność i dokładność,

-umiejętność współpracy, pracy w stresie pod presją czasu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-życiorys i list motywacyjny,

-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla

celów rekrutacji,

-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o nieskazaniu

prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

-kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie

o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE lub zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego celem uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa w myśl przepisów ustawy o ochronie Informacji Niejawnych z 2010 r.

Termin składania dokumentów:

07 listopada 2014 r.

 

Miejsca składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji

w Jaworznie

ul. Narutowicza 1

43-600 Jaworzno

 

Inne informacje:

wynagrodzenie – 1680,83 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20%

wynagrodzenia zasadniczego).

Metryczka

Data wytworzenia : 28.10.2014
Data publikacji : 28.10.2014
Data modyfikacji : 02.12.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Jaworznie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Piotr Lindner
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Lindner
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Lindner
do góry